Dance is life... The rest is just rehearsal

I lördags var det jobb, alltså två härliga bliss pass som gällde. Kvällen spenderades hemma med daddy och syrran, och vi såg på "justin bieber never say never" alltså shit, har sett den 3 gånger nu redan. Trodde aldrig jag skulle säga det, men snacka om att jag ser upp till honom väldigt mycket efter att sett filmen. Vilken talang han är!
Vi såg även på en till film "bad boys", helt okej var den
På söndagen var jag och dansa till avancia igen, vi tränade på våran instruktörsdans. Den kommer bli rätt najs tror jag tack vare vår underbara Isabelle!
Och idag så är jag såklart sjuk igen, börjar bli galen på det här nu. Men har fått tag i en ny läkare som förhoppningsvis ska få tag på rätt medicin till mig så att jag kan börja leva normalt igen, högsta drömmen just nu
Mina nya Idoler
Seriöst sitter och söker videoklipp på 1D på youtube så fort jag har chansen,
hjälp, beroende eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0