I'm bulletproof, nothing to lose

Hejhej! Hållerpå och packarför fullt just nu, drar nämligen iväg till teneriffa i morgon med familjen i 2 veckor. Åhh vad härligt det ska bli :))
Idag har det annars varit en riktit kul dag. Började tidigt i morse och blev sminkad av en jätte duktig make-up artist, sedan var det hår styling somgällde, och alice är så otroligt duktig på det måste jag bara säga! Efteratt jag var klar fixad var det fotografering som stod på tur, och där var det också en jätte duktig fotograf. Häärligt!
Sedan var det skola och ny period resten av dan. Nu längtar jag bara till fredag när jag ligervid poolen och stteker, lovely hare gött nu! Puss
Btw, köpte en ny mobil igår, är riktigt glad ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0