2. En person som betyder mycket för mig

gud har såå himla många som betyder oerhört mycket för mig. Men om jag verkligen behöver välja en så får det bli min underbara syster. Skulle ha världens tråkigaste liv om jag inte hade henne. Allt bus och alla skojigheter som vi hittar på hela tiden är ju helt underbart haha. Jaa älskar henne otroligt mycket!


Idag var jag ut med nya båten för tredje gången, shit vilken båtmänniska jag börjar bli haha men as kul är det att köra hihi.
Jag kom nyss hem från Arken Garden där jag var och åt med fina avancia tjejer, älskar dom brudarna. Kommer sakna Isabelle sjukt mycket när hon drar till sverige nu i höst och dansar.
Ska precis just gå och sova, har varit konstigt trött idag faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0