Don't wake me up

Livet är bra och allting bara flytter på, vad mer kan man begära?

I går träffade jag underbara mickis&felicia, och vi drog på cirkus som var riktigt bra! Efteråt hängde vi med lite cirkusartister och snackade och hade det treligt!
Idag tog jag en promenad med mina älsklingar och mötte upp min kusin John och USA Gustav @Äventyrsgolfen, var ritigt awesome, vi åt och tog en golf runda som jag kom på delad första plats i, haha inte så ofta det händer!
Ikväll var det Summerjam som gällde, och jag fick träffa underbara idol André som jag höll på hur länge som helst som är helt grym! Ååå vad jag hoppas att det går bra för den killen i framtiden!!
Skulle gärna känna för att åka snowboard nu alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0