Words can't bring me down

Magaluf in my heart baby!! Snacka om vilket grymt ställe... åå vill bara tillbak s och längtar som tusan till nästa år, då blire barskola och allt, UNDERBART.
Idag träffade jag Gustav, var liksom ettheltår sen exakt vi levde vårt liv på det bästa sättet någonsin i L.A... alltså fattar ni?? Los Angeles!!? Fattar inte själv att jag varit där ens. Glömmer aldrig när man klev ur planet och fattade precis noll.Vi stod huuur länge som helst på ett led med våra väskor och väntadepå att få komma ut från flygplatsen till bussen som tog oss till Campuset mitt i natten tror jag det var. Jag hade ingen koll på tiden heller. Det var helt underbart när vi var på alla våra limo turer. När man satt och srek ut genom fönstret allt vad man kunde med till den låten som spelades på högsta volym i limon, DET var sååååå obeskrivligt. Eller när man kom till Santa Monica Beach.. alltså det slår allt, snacka om att den stranden var STOR mot våra små stränder här på åland haha. Och aldrig någonsin har man bränt sig under fötterna så mycket som man gjorde när man skulle ta sig till strandkanten för att sola nära havet, haha vi sprang som dårar och stannade genom att borra ner fötterna långt ner i sanden när det brändes för mycket.. 
Haha ooops vet inte alls vad jag har skrivit nu,kommersäkert vara helt konstigt skrivet, men vem bryr sig! Ville bara meddela att jag lever haha
Just nu har jag chattat as mycket med Nejla, saknar den bruden jätte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0