Raise your voice, sticks and stones may break my bones

Just nu sitter jag och sjunger för fullt och tränar rösten lite, kom just hem från musikinstitutet. Var underbart att vara tillbaka på sånglektion. Tror det var 4 veckor sen sist jag var där... Men känns härligt att jag nästan bara blivit bättre av att varit borta ett tag, och har fått en helt annan röst nu än vad jag hade förut. Kul! Skolan gick bra idag också, har kommitfram till att jag inte kan fortsätta med IT kursen bara. Annars försöker jag jobba ifatt allt så fort jag bara kan. Gud alltså, sist jag var på historia lektionen var för 8 lektioner sen.. fatta vad mycket jag har missat i skolan, helt sjukt! Förövrigt saknar jag värmen och semestern.
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0